Wachttijden

Hieronder vind je de wachttijden. Dit is een indicatie. We doen ons uiterste best de wachttijden zo kort mogelijk te houden. Wanneer je je hebt aangemeld, nemen wij telefonisch contact met je op om een afspraak voor een intakegesprek te maken.

Als je de wachttijd te lang vindt, kun je zelf of via de huisarts contact opnemen met ons. Voor vragen kun je bellen met de afdeling Centrale Aanmelding Arkin: 020 – 590 44 44.

Aanmeld- en behandelwachttijd

De aanmeldwachttijd is de periode van aanmelding tot intake. De behandelwachttijd is de periode van intake tot behandeling.

Gemiddelde aanmeldwachttijd*
Periode van aanmelding tot intake.
Gemiddelde behandelwachttijd*
periode van intake tot behandeling.

3

De wachttijd is:
Gemiddeld 3 weken

4

De wachttijd is:
Gemiddeld 4 weken

Publicatiedatum:
Publicatiedatum: 10 juni 2022

Wil je de actuele wachttijden per locatie/onderdeel weten, neem dan contact met ons op via: 088-505 12 21.

Wachttijden en verzekering

De wachttijden zijn niet afhankelijk van waar je als cliënt bent verzekerd. Als de wachttijden boven de norm zijn, is het ook mogelijk dat je jouw zorgverzekeraar vraagt om wachtlijstbemiddeling. Je zorgverzekeraar kan je ondersteunen zodat de wachttijd binnen de normen blijft. Dat zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen zijn dat je binnen vier weken vanaf je eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek hebt, en dat binnen tien weken vanaf de intake, de behandeling is gestart).